Faptul ca majoritatea reclamelor la produse de ingrijire personala – pasta de dinti, sampon, detergenti – sunt stupide il stiam deja. Advertiserii companiilor din acest domeniu nu fac nici cel mai mic efort sa condimenteze spoturile lor, facandu-le mai usor digerabile. Probabil considera ca targetul lor – gospodinele intre 25 si 55 de ani – are o inteligenta precara si ingurgiteaza fara sa comenteze povestioare de gradinita. E parerea lor si piata le va dovedi daca au sau nu dreptate.
Dar ceea ce ma frapeaza cel mai mult e tupeul de a difuza reclame straine dublate in limba romana! Imaginati-va aceste companii multinationale, cu bugete de publicitate consistente, cu departamente intregi care se ocupa de acest domeniu; au ca misiune o reclama de 20 de secunde in care o doamna sta pe o canapea, zambeste si ne explica cat de buna e noua ei pasta de dinti. Eu as face reclama asta cu 50€. Lor le e prea greu sa o faca singuri cu un buget de 1.000 ori mai mare, astfel ca iau varianta americana si o dubleaza in romana. Mai baieti, cat de retardati ne credeti? Cum aveti nesimtirea sa va laudati cu cresterile anuale de doua cifre si sa pretindeti ca e meritul vostru, ca sunteti niste genii corporatiste?
Astept cu interes sa vad ce se va intampla cu aceste personaje cand se va termina actuala conjunctura economica favorabila si nu vor mai fi cresteri din inertie, cand chiar vor trebui sa munceasca pe branci pentru un plus de 5% pe an…